Polityka prywatności

Niniejsza Polityka prywatności i plików cookies określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych oraz wykorzystania plików cookies oraz innych technologii takich jak: Google Analitycs, Google Adwords, Facebook Pixel w związku z korzystaniem przez Użytkowników ze Strony internetowej.

CZĘŚĆ I. INFORMACJE OGÓLNE W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH

1. Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”) informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych jest Hello Smile Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Papiernicza 7, 92-312 Łódź, Polska, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000754180, NIP 5842778056, e-mail: biuro@hellosmile.pl, zwana dalej Administratorem lub Spółką.

2. Administrator ustanowił inspektora ochrony danych dostępnego pod adresem: biuro@witmajerkancelaria.pl

3. W celu wykonania uprawnień z zakresu ochrony danych osobowych możesz skontaktować się bezpośrednio z Administratorem (dane w pkt. 1) lub z ustanowionym przez niego inspektorem ochrony danych (pkt. 2).

CZĘŚĆ II. DANE POBRANE W ZWIĄZKU Z ZAWARCIEM I WYKONANIEM UMOWY O REALIZACJĘ PLANU LECZENIA

Administrator przetwarza Twoje dane osobowe zawarte w dokumentacji medycznej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (w zakresie danych zwykłych)  oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO (w zakresie danych dotyczących Twojego zdrowia), wypełniając ciążący na nim obowiązek prawny gromadzenia, przechowywania i archiwizowania dokumentacji medycznej.

Administrator przetwarza Twoje dane osobowe w związku z podjęciem na Twoje żądanie czynności zmierzających do zawarcia umowy o realizację planu leczenia na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Masz prawo do:

– żądania udostępnienia danych,

– żądania sprostowania danych,

– żądania przenoszenia danych.

– żądania ograniczenia przetwarzania danych oraz usunięcia danych.

Ze względu na fakt, że (zgodnie z ustawą o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta) dokumentację medyczną Administrator przechowuje przez okres 20 lat, przewidziane w przepisach o ochronie danych osobowych „prawo do zapomnienia” może zostać zrealizowane dopiero po upływie tego okresu.

Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być:

inne podmioty prowadzące działalność leczniczą, współpracujące z Administratorem w celu zapewnienia ciągłości leczenia oraz dostępności opieki zdrowotnej – w postaci placówek współpracujących na terenie Polski,

– dostawcy usług i rozwiązań medycznych, wyrobów medycznych, rozwiązań technicznych i organizacyjnych, umożliwiających udzielanie świadczeń zdrowotnych i zarządzanie w ramach podmiotu leczniczego;

– dostawcy usług prawnych i wspierających Administratora w dochodzeniu roszczeń,

– osoby upoważnione przez pacjenta do wglądu lub odbioru jego dokumentacji medycznej,

– podmioty, którym Administrator ma prawny obowiązek udostępnienia dokumentacji medycznej, wymienione w przepisach szczególnych.

Administrator przechowuje dane osobowe zawarte w dokumentacji medycznej przez 20 lat od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu w tej dokumentacji.

Dane osobowe przetwarzane w związku z dokonaniem czynności zmierzających do zawarcia umowy Administrator przechowuje przez okres 1 roku od tej czynności.

Twoje dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.

Twoje dane nie podlegają profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

Jeśli uznasz, że działania Administratora naruszają zasady ochrony danych osobowych masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – Warszawa, ul. Stawki 2.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale odmowa ich podania skutkuje niemożnością realizacji świadczenia zdrowotnego albo podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy o realizację planu leczenia.

CZĘŚĆ III. DANE OSOBOWE PRZEDSTAWICIELI USTAWOWYCH

Administrator przetwarza dane zwykłe  przedstawiciela ustawowego w celu wykonania ciążącego na nim obowiązku prowadzenia dokumentacji medycznej pacjenta, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

W zakresie danych niezbędnych dla dokonania na Twoje żądanie czynności zmierzającej do zawarcia umowy o realizację planu leczenia Administrator przetwarza Twoje dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Masz prawo do:

– żądania udostępnienia danych,

– żądania sprostowania danych,

– żądania przenoszenia danych.

– żądania ograniczenia przetwarzania danych oraz usunięcia danych – jednak w odniesieniu do informacji zawartych w dokumentacji medycznej może one zostać zrealizowane dopiero po upływie okresu przechowywania tej dokumentacji. 

Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być:

inne podmioty prowadzące działalność leczniczą, współpracujące z Administratorem w celu zapewnienia ciągłości leczenia oraz dostępności opieki zdrowotnej – w postaci placówek współpracujących na terenie Polski,

– dostawcy usług i rozwiązań medycznych, wyrobów medycznych, rozwiązań technicznych i organizacyjnych, umożliwiających udzielanie świadczeń zdrowotnych i zarządzanie w ramach podmiotu leczniczego;

– dostawcy usług prawnych i wspierających Administratora w dochodzeniu roszczeń,

– dostawcy usług i oprogramowania niezbędnego dla prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej, dostawcy poczty e-mail i serwisu IT,

– podmioty świadczące usługi pocztowe i kurierskie,

– podmioty, którym Administrator ma prawny obowiązek udostępnienia dokumentacji medycznej, wymienione w przepisach szczególnych.

Administrator przechowuje dane osobowe zawarte w dokumentacji medycznej przez 20 lat od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu w tej dokumentacji.

Administrator przechowuje dane niezbędne dla podjęcia czynności zmierzających do zawarcia umowy o realizację planu leczenia przez 1 rok od daty podjęcia tej czynności.

Twoje dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.

Twoje dane nie podlegają profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

Jeśli uznasz, że działania Administratora naruszają zasady ochrony danych osobowych masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – Warszawa, ul. Stawki 2.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale odmowa ich podania skutkuje niemożnością realizacji świadczenia zdrowotnego na rzecz osoby, w imieniu której działasz, albo realizacji czynności zmierzającej do zawarcia umowy o realizację planu leczenia.

CZĘŚĆ IV. DANE OSOBOWE OSÓB UPOWAŻNIONYCH DO ODEBRANIA DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ

Administrator przetwarza dane zwykłe  osoby uprawnionej do odbioru dokumentacji medycznej pacjenta na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. w celu wykonania prawnego obowiązku Administratora, jakim jest wydanie dokumentacji medycznej osobie do tego upoważnionej oraz wykazanie faktu jej udostępnienia.  

Masz prawo do:

– żądania udostępnienia danych,

– żądania sprostowania danych,

– żądania przenoszenia danych.

– żądania ograniczenia przetwarzania danych oraz usunięcia danych – jednak w odniesieniu do Twoich danych osobowych zamieszczonych w dokumentacji medycznej osoby upoważniającej może one zostać zrealizowane dopiero po upływie okresu przechowywania tej dokumentacji. 

Dane osobowe osoby uprawnionej do odbioru dokumentacji medycznej przechowywane są przez okres zrównany z przechowywaniem dokumentacji medycznej, wynoszący 20 lat od daty ostatniego wpisu w dokumentacji medycznej pacjenta.

Podanie danych osobowych przez osobę uprawnioną do odbioru dokumentacji medycznej jest dobrowolne. Odmowa ich podania skutkuje niemożnością udostępnienia dokumentacji medycznej.  

Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być:

– dostawcy usług i oprogramowania niezbędnego dla prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej, dostawcy poczty e-mail i serwisu IT,

– podmioty świadczące usługi pocztowe i kurierskie,

– podmioty, którym Administrator ma prawny obowiązek udostępnienia dokumentacji medycznej, wymienione w przepisach szczególnych.

Twoje dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.

Twoje dane nie podlegają profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

Jeśli uznasz, że działania Administratora naruszają zasady ochrony danych osobowych masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – Warszawa, ul. Stawki 2.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale odmowa ich podania skutkuje niemożnością wydania dokumentacji medycznej, do której odbioru jesteś upoważniony.

CZĘŚĆ V. DANE OSOBOWE ZEBRANE OD OSÓB KONTAKTUJĄCYCH SIĘ ZA POMOCĄ TELEFONU, ADRESU E-MAIL ADMINISTRATORA, FORMULARZA KONTAKTOWEGO

1. Administrator przetwarza dane osobowe:

– zwykłe – imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu zebrany za pomocą formularza kontaktowego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO dla celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest nawiązanie kontaktu z osobą, której dane dotyczą, na jej życzenie, w celu udzielenia informacji o produkcie, informacji o dostępnych planach leczenia, informacji o konsultacjach stacjonarnych i niestacjonarnych związanych z planowanym leczeniem,

– zwykłe – imię, nazwisko, adres e-mail zebrane za pomocą formularza kontaktowego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO dla celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest realizacja usługi polegającej na umówieniu wizyty w wybranej placówce;

– dane osobowe zwykłe oraz szczególne kategorie danych – dane dotyczące zdrowia – zebrane za pomocą formularza kwalifikacyjnego – na podstawie art. 9 ust. 1 lit. a RODO, tj. na podstawie Twojej zgody.

2. Z zastrzeżeniem pkt. 3, dane osobowe zebrane w sposób opisany w ust. 1 przechowywane są przez okres 3 (trzech) miesięcy od daty ostatniego kontaktu Administratora z osobą, której dane dotyczą.

3. W przypadku zawarcia umowy o realizację planu leczenia dane osobowe zebrane w sposób opisany w tej części przetwarzane są na warunkach opisanych w części I, II i III.

4. Masz prawo do:

– żądania udostępnienia danych,

– żądania sprostowania danych,

– żądania przenoszenia danych.

– żądania ograniczenia przetwarzania danych oraz usunięcia danych

5. Przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych – jednak cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych przed jej wycofaniem.

6. Przysługuje Ci prawo sprzeciwu względem przetwarzania danych – jednak wyłącznie wówczas, gdy chodzi o dane przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

7. Jeśli uznasz, że działania Administratora naruszają zasady ochrony danych osobowych masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych – Warszawa, ul. Stawki 2.

8. Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być:

– dostawcy usług i oprogramowania IT, dostawcy poczty e-mail i serwisu IT,

– podmioty świadczące usługi pocztowe i kurierskie,

9. Twoje dane osobowe nie są przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.

10. Twoje dane nie podlegają profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.

11. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych uniemożliwia spełnienie żądania, w ramach którego nawiązałeś kontakt z Administratorem.

Powered by Trust.Reviews