Niniejsza Polityka prywatności i plików cookies określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych oraz wykorzystania plików cookies oraz innych technologii takich jak: Google Analitycs, Google Adwords, Facebook Pixel w związku z korzystaniem przez Użytkowników ze Strony internetowej.
CZĘŚĆ I
INFORMACJE OGÓLNE W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM DANYCH
- Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”) informujemy, że Administratorem Twoich danych osobowych jest ALIGN4U Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Papiernicza 7, 92-312 Łódź, Polska, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000754180, NIP 5842778056, e-mail: biuro@hellosmile.pl, zwana dalej Administratorem lub Spółką.
- Administrator ustanowił inspektora ochrony danych dostępnego pod adresem: biuro@witmajerkancelaria.pl
- W celu wykonania uprawnień opisanych szczegółowo w części II i III możesz skontaktować się bezpośrednio z Administratorem lub z wyznaczonym przez niego inspektorem ochrony danych.
- Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
- Dane osobowe nie podlegają profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
CZĘŚĆ II
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH ZEBRANYCH OD OSÓB KONTAKTUJĄCYCH SIĘ ZA POMOCĄ TELEFONU LUB ADRESU E-MAIL ADMINISTRATORA
- Administrator przetwarza dane osobowe:
- zwykłe – numer telefonu zebrany za pomocą formularza kontaktowego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO dla celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest nawiązanie kontaktu z osobą, której dane dotyczą, na jej życzenie, w celu udzielenia informacji o produkcie, informacji o dostępnych planach leczenia, informacji o konsultacjach stacjonarnych i niestacjonarnych związanych z planowanym leczeniem,
- zwykłe – imię, nazwisko, adres e-mail zebrane za pomocą formularza dostępnego w zakładce „Kontakt” – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO dla celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest udzielenie odpowiedzi na zapytanie osoby, której dane dotyczą,
- zwykłe – imię, nazwisko, adres e-mail zebrane za pomocą formularza kontaktowego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO dla celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora, którym jest realizacja usługi polegającej na umówieniu wizyty w wybranej placówce;
- zwykłe – adres email lub numer telefonu zebrane za pomocą formularza kontaktowego służącego zebraniu danych niezbędnych dla nadania informacji handlowej lub marketingowej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. dla realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionego interesu Administratora, jakim jest prowadzenie marketingu bezpośredniego produktów i usług oraz informowanie o ofercie handlowej Administratora;
- Z zastrzeżeniem ust. 3, dane osobowe zebrane w sposób opisany w ust. 1 przechowywane są przez okres 3 (trzech) miesięcy od daty ostatniego kontaktu Administratora z osobą, której dane dotyczą.
- W przypadku ustalenia i realizacji planu leczenia, dane osobowe zebrane w sposób opisany w ust. 1 przetwarzane są na warunkach opisanych w części III ust. 1 lit. a.
- Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być:
- podmioty współpracujące z Administratorem w prowadzeniu jego działalności gospodarczej, w szczególności jego zleceniobiorcy, wykonawcy i przedstawiciele,
- dostawcy oprogramowania, systemów informatycznych, poczty e-mail, podmioty świadczące usługi hostingu i serwisu IT,
- podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie i w granicach prawa.
- Przysługuje Ci prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- żądania sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania Twoich danych,
- żądania przeniesienia danych.
- Przysługuje Ci także prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania Twoich danych, jeśli prawną podstawą ich przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Odmowa podania danych uniemożliwia udzielenie odpowiedzi na zapytanie przez Ciebie kierowane oraz zarezerwowanie i realizację konsultacji.
CZĘŚĆ III
DANE OSOBOWE PRZETWARZANE W ZWIĄZKU Z UZGODNIENIEM I REALIZACJĄ PLANU LECZENIA
- Administrator przetwarza dane osobowe:
- zwykłe – imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w zakresie niezbędnym do podjęcia czynności prowadzących do zawarcia umowy (uzgodnienie planu leczenia) na żądanie osoby, której dane dotyczą oraz w zakresie niezbędnym dla wykonania tej umowy – w tym udzielania informacji co do podjętego planu leczenia, konsultacji oraz rozpoznawania reklamacji i dochodzenia roszczeń związanych z umową;
- zwykłe – imię (imiona), nazwisko, datę urodzenia, wiek, adres zamieszkania, numer PESEL, imię, nazwisko i adres przedstawiciela ustawowego, zawarte w dokumentacji medycznej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. w celu wypełnienia ciążącego na Administratorze ustawowego obowiązku prowadzenia dokumentacji medycznej, wynikającego z art. 24 ust. 1 Ustawy z dn. 6 listopada 2008 roku o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta – art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- szczególne kategorie danych – dane dotyczące zdrowia –– na podstawie art. 9 ust. 2 lit. h RODO, w zakresie niezbędnym do udzielania świadczeń leczniczych; obowiązek prowadzenia dokumentacji medycznej wynika także z art. 24 ust. 1 Ustawy z dn. 6 listopada 2008 roku o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta – przez przetwarzanie danych Administrator realizuje jego prawny obowiązek na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Dane osobowe zwykłe, wskazane w pkt. 1 lit. a Administrator przechowuje do czasu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą.
- Dane osobowe zwykłe, wskazane w pkt. 1 lit. b oraz szczególne kategorie danych, wskazane w pkt. 1 lit. c, wchodzące w zakres dokumentacji medycznej, Administrator przechowuje przez okres 20 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu, za wyjątkiem:
- dokumentacji medycznej w przypadku zgonu pacjenta na skutek uszkodzenia ciała lub zatrucia, która jest przechowywana przez okres 30 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpił zgon;
- zdjęć rentgenowskich przechowywanych poza dokumentacją medyczną pacjenta, które są przechowywane przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym wykonano zdjęcie;
- skierowań na badania lub zleceń lekarza, które są przechowywane przez okres:
- 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym udzielono świadczenia zdrowotnego będącego przedmiotem skierowania lub zlecenia lekarza,
- 2 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym wystawiono skierowanie – w przypadku gdy świadczenie zdrowotne nie zostało udzielone z powodu niezgłoszenia się pacjenta w ustalonym terminie, chyba że pacjent odebrał skierowanie.
- Przysługuje Ci prawo do:
- dostępu do Twoich danych,
- żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
- żądania przeniesienia Twoich danych.
- Odbiorcami Twoich danych osobowych mogą być:
- inne podmioty prowadzące działalność leczniczą, współpracujące z Administratorem w celu zapewnienia ciągłości leczenia oraz dostępności opieki zdrowotnej – w postaci placówek współpracujących na terenie Polski,
- dostawcy usług i rozwiązań medycznych, wyrobów medycznych, rozwiązań technicznych i organizacyjnych, umożliwiających udzielanie świadczeń zdrowotnych i zarządzanie w ramach podmiotu leczniczego;
- dostawcy usług prawnych i wspierających Administratora w dochodzeniu roszczeń,
- osoby upoważnione przez pacjenta do wglądu lub odbioru jego dokumentacji medycznej,
- podmioty, którym Administrator ma prawny obowiązek udostępnienia dokumentacji medycznej, wymienione w przepisach szczególnych.
- Podanie danych osobowych dla zawarcia i realizacji umowy o plan leczenia jest dobrowolne. Odmowa podania tych danych skutkuje niemożliwością zawarcia i realizacji umowy (planu leczenia) oraz udzielania świadczeń leczniczych.
- Podanie danych osobowych niezbędnych dla prowadzenia dokumentacji medycznej jest dobrowolne. Odmowa podania tych danych skutkuje niemożnością udzielenia świadczeń zdrowotnych.
DANE OSOBOWE PRZEDSTAWICIELI USTAWOWYCH
- Administrator przetwarza dane zwykłe przedstawiciela ustawowego pacjenta w celu:
- zawarcia i wykonania umowy o realizację planu leczenia – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- prowadzenia dokumentacji medycznej pacjenta, zawierającej dane jego przedstawiciela – w celu realizacji obowiązku prawnego Administratora (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), wynikającego z art. 25 ust. 1 lit. f Ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (prowadzenie i zakres dokumentacji medycznej).
- Przedstawiciel ma prawo:
- Żądania dostępu do swoich danych,
- Żądania sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania swoich danych,
- Żądania przenoszenia swoich danych.
- Dane osobowe przedstawiciela znajdujące się w dokumentacji medycznej przechowywane są przez okres wskazany w części III ust. 3.
- Podanie danych osobowych przez przedstawiciela ustawowego pacjenta jest dobrowolne. Odmowa podania danych osobowych skutkuje odmową udzielenia świadczeń zdrowotnych.
DANE OSOBOWE OSÓB UPRAWNIONYCH DO ODBIORU DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ
- Administrator przetwarza dane zwykłe osoby uprawnionej do odbioru dokumentacji medycznej pacjenta na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora, jakim jest obowiązek wykazania faktu udostępnienia dokumentacji medycznej osobie do tego uprawnionej oraz spełnienia obowiązku udostępnienia tej dokumentacji.
- Osoba uprawniona do odbioru dokumentacji medycznej pacjenta ma prawo:
- żądania dostępu do swoich danych,
- żądania sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania swoich danych,
- żądania przeniesienia swoich danych.
- Osobie uprawnionej przysługuje także prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania jej danych osobowych.
- Dane osobowe osoby uprawnionej do odbioru dokumentacji medycznej przechowywane są przez okres wskazany w części III ust. 3.
- Podanie danych osobowych przez osobę uprawnioną do odbioru dokumentacji medycznej jest dobrowolne. Odmowa ich podania skutkuje niemożnością udostępnienia dokumentacji medycznej.