Reklamacje i odstąpienie od umowy

Jak poprawnie złożyć reklamację?

1.     Pobierz i dokładnie wypełnij poniższy formularz reklamacyjny (TUTAJ), który jest podstawą do rozpatrzenia Twojej reklamacji.

2.     Wypełniony formularz reklamacyjny wraz z umową prześlij na adres mailowy reklamacje@hellosmile.pl

3.     Poczekaj na kontakt działu reklamacji, który odbędzie się drogą mailową.

Termin rozpatrzenia:

Hello Smile Sp. z o.o. rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania. W przypadku braku informacji umożliwiających jej rozpatrzenie, klient zostanie poproszony o uzupełnienie danych.

Forma odpowiedzi:

Odpowiedź na reklamację udzielana jest drogą mailową, o ile klient nie wskazał innego sposobu kontaktu.

Zwroty płatności:

W przypadku uznania reklamacji i konieczności dokonania zwrotu środków, zwrot następuje na ten sam rachunek bankowy, z którego dokonano płatności, za pośrednictwem systemu Przelewy24.

Odstąpienie od umowy

Hello Smile Sp. z o.o. w ramach umowy z klientem dostarcza mu wyrób medyczny wykonywany na zamówienie, zgodnie ze specyfikacją odpowiadającą wadzie i charakterystyce zgryzu klienta oraz służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Wobec powyższego klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia do umowy o realizację planu leczenia za pomocą nakładek ortodontycznych Hello Smile.

Powered by Trust.Reviews