Reklamacje

Jak poprawnie złożyć reklamację?

1.     Pobierz i dokładnie wypełnij poniższy formularz reklamacyjny (TUTAJ), który jest podstawą do rozpatrzenia Twojej reklamacji.

2.     Wypełniony formularz reklamacyjny wraz z umową prześlij na adres mailowy reklamacje@hellosmile.pl

3.     Poczekaj na kontakt działu reklamacji, który odbędzie się drogą mailową.

Procedura reklamacji – Hello Smile Sp. z o.o.

Zgłoszenie reklamacji:

Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej produktu lub usługi świadczonej przez Hello Smile Sp. z o.o.

Reklamacje można składać drogą mailową na adres: reklamacje@hellosmile.pl

Reklamacja powinna zawierać: formularz reklamacji, który jest do pobrania na stronie https://hellosmile.pl/reklamacje, imię i nazwisko lub nazwę klienta i uzasadnienie oraz dane kontaktowe.

Termin rozpatrzenia:

Hello Smile Sp. z o.o. rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania. W przypadku braku informacji umożliwiających jej rozpatrzenie, klient zostanie poproszony o uzupełnienie danych.

Forma odpowiedzi:

Odpowiedź na reklamację udzielana jest drogą mailową.

Zwroty płatności:

W przypadku uznania reklamacji i konieczności dokonania zwrotu środków, zwrot następuje na ten sam rachunek bankowy, z którego dokonano płatności, za pośrednictwem systemu Przelewy24.

Powered by Trust.Reviews