Jak poprawnie złożyć reklamację?
1. Pobierz i dokładnie wypełnij poniższy formularz reklamacyjny (TUTAJ), który jest podstawą do rozpatrzenia Twojej reklamacji.
2. Wypełniony formularz reklamacyjny wraz z umową prześlij na adres mailowy reklamacje@hellosmile.pl
3. Poczekaj na kontakt działu reklamacji, który odbędzie się drogą mailową.
Procedura reklamacji – Hello Smile Sp. z o.o.
Zgłoszenie reklamacji:
Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej produktu lub usługi świadczonej przez Hello Smile Sp. z o.o.
Reklamacje można składać drogą mailową na adres: reklamacje@hellosmile.pl
Reklamacja powinna zawierać: formularz reklamacji, który jest do pobrania na stronie https://hellosmile.pl/reklamacje, imię i nazwisko lub nazwę klienta i uzasadnienie oraz dane kontaktowe.
Termin rozpatrzenia:
Hello Smile Sp. z o.o. rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania. W przypadku braku informacji umożliwiających jej rozpatrzenie, klient zostanie poproszony o uzupełnienie danych.
Forma odpowiedzi:
Odpowiedź na reklamację udzielana jest drogą mailową.
Zwroty płatności:
W przypadku uznania reklamacji i konieczności dokonania zwrotu środków, zwrot następuje na ten sam rachunek bankowy, z którego dokonano płatności, za pośrednictwem systemu Przelewy24.