Jak poprawnie złożyć reklamację?
1. Pobierz i dokładnie wypełnij poniższy formularz reklamacyjny (TUTAJ), który jest podstawą do rozpatrzenia Twojej reklamacji.
2. Wypełniony formularz reklamacyjny wraz z umową prześlij na adres mailowy reklamacje@hellosmile.pl
3. Poczekaj na kontakt działu reklamacji, który odbędzie się drogą mailową.
Termin rozpatrzenia:
Hello Smile Sp. z o.o. rozpatruje reklamację w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty jej otrzymania. W przypadku braku informacji umożliwiających jej rozpatrzenie, klient zostanie poproszony o uzupełnienie danych.
Forma odpowiedzi:
Odpowiedź na reklamację udzielana jest drogą mailową, o ile klient nie wskazał innego sposobu kontaktu.
Zwroty płatności:
W przypadku uznania reklamacji i konieczności dokonania zwrotu środków, zwrot następuje na ten sam rachunek bankowy, z którego dokonano płatności, za pośrednictwem systemu Przelewy24.
Odstąpienie od umowy
Hello Smile Sp. z o.o. w ramach umowy z klientem dostarcza mu wyrób medyczny wykonywany na zamówienie, zgodnie ze specyfikacją odpowiadającą wadzie i charakterystyce zgryzu klienta oraz służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Wobec powyższego klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia do umowy o realizację planu leczenia za pomocą nakładek ortodontycznych Hello Smile.